LOST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live together. Die alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize Linus

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Huize Linus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Linus   Huize Linus - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 16, 2014 3:51 am

Ben had al eerder gehoord van het conflict tussen de twee leiders. Het zou natuurlijk makkelijker zijn in de verre toekomst als ze de groep moesten benaderen. Als het geen sterk geheel was, was het natuurlijk makkelijker op te breken. Kort bleef hij Chloe aankijken die over zijn waarschuwing heen praatte en glimlachte toen kort. 'Chloe, als je naar huis wilt dan houden we je niet tegen. Als er dingen zijn die je nog te binnen schieten moet je het wel meteen komen zeggen. Praat er verder maar met niemand over, maar als je iets kwijt moet kan dat altijd bij mij of Judy of als je wil bij Natasha.' Hij zou haar zo snel mogelijk inlichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 29

Huize Linus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Linus   Huize Linus - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 16, 2014 3:55 am

Chloe knikte. 'Ja, ik denk dat ik gewoon even een nachtje slaap nodig heb.' zei ze en glimlachte kort. 'Als ik iets weet ben je de eerste die hier hoort.' zei ze tegen Ben en keek nogmaals verontschuldigend naar mevrouw Cunningham: ze voelde zich ontzettend schuldig dat ze Etta hadden. 'Het is oké, meisje.' verzekerde de vrouw haar en ze glimlachte nog een laatste keer, voordat ze het huis verliet en naar haar eigen toeging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Huize Linus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Linus   Huize Linus - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 16, 2014 8:06 am

Ben keek Chloe na en schudde zijn hoofd toen het meisje het huis uit was. Ze leek geschokt, maar niet zodanig ontregeld dat ze er problemen aan over hield. Hij schoof de stoelen weer terug aan tafel en keek zijdelings naar Judy. Hij kon zich nu wellicht beter voorstellen hoe het moest zijn om een kind te hebben en hij zou het een vreselijk idee vinden dat Alain op het strand werd vast gehouden. Maar hij kwam steeds weer terug bij de gedachte dat het Etta was. Het meisje dat altijd in de problemen zat. 'Judy-' Hij hurkte bij haar neer en pakte één van haar handen. 'Probeer wat te slapen, morgen kunnen we echt actie ondernemen, nu is het toch maar slechts het wachten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize Linus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Linus   Huize Linus - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize Linus
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huize Cunningham
» Benjamin Linus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LOST  :: Het Noordereiland :: Het Zuidelijke deel :: Otherville-
Ga naar: