LOST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live together. Die alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De rotsen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

De rotsen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rotsen   De rotsen - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 16, 2014 11:06 am

Olivia had graag nog een beetje hoop gehad, maar dat was al een tijd verdwenen. 'Wees maar blij met de hoop die je hebt.' Ze lachte uitgelaten toen ze de betraptheid van Killians gezicht kon lezen. Ze wisten beiden dat ze tegen elkaar gelogen hadden, maar het goede daaraan was dat het hen niet eens zo zeer uitmaakte. 'Klinkt als een prima voorstel.' Liv steunde op haar ellebogen zodat ze Killian beter aan kon kijken en glimlachte bescheiden. 'Maar laten we eerst afwachten wat er met die meid gebeurd. Ik ben te nieuwsgierig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

De rotsen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rotsen   De rotsen - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 16, 2014 8:40 pm

Het maakte Killian maar weinig uit dat ze erachter was gekomen dat hij had gelogen. Ze had hem waarschijnlijk nooit geloofd en andersom was dat hetzelfde geweest. 'Dan kunnen we binnenkort maar weer eens onze tassen gaan inpakken,' zei hij met een knipoog en knikte toen instemmend. 'Ik moet zometeen Clark aflossen… Misschien krijg ik nog wel iets uit haar. Waar ze vandaan komt, of er meer zijn, zulke dingen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

De rotsen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rotsen   De rotsen - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 16, 2014 9:56 pm

Liv knikte met een glimlach. Ze keek erg uit naar een paar dagen bomen, planten en flinke inspanning. Ze begon rusteloos te worden op het strand waar ze niets kon doen. 'Wat betreft Clark-' Ze kwam overeind en ging recht zitten om haar blik direct op Killian te richten. 'Zou je misschien wat later kunnen komen? Ik moet nog wat met hem bespreken. Dan neem ik het wel van Clark over en kun je mij later op de avond afwisselen.' Het had haar al gedeerd dat ze haar niet hadden gevraagd om op wacht te zitten, maar ze zou het recht wel in eigen handen nemen door Clark te misleiden en Nina binnen te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

De rotsen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rotsen   De rotsen - Pagina 3 Icon_minitimema feb 17, 2014 3:31 am

Killian kwam ook wat overeind en trok zijn wenkbrauwen verbaasd op bij haar woorden. 'Ja, ehm, prima?' zei hij en keek haar even onderzoekend aan. Wat moest zij in godsnaam met Clark bespreken? Toch besloot hij er niet verder over te gaan en weer op de rots te gaan liggen. 'Ik zal wat later komen.' Ondanks dat hij het niet wilde toegeven, voelde hij toch hoe zijn stem doordrenkt was van jaloezie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

De rotsen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rotsen   De rotsen - Pagina 3 Icon_minitimema feb 17, 2014 4:28 am

Olivia beantwoordde Killians verwarde blik niet. Misschien zou ze hem later wel eens uitleggen waar dit over ging, misschien kwam hij er zelf wel achter. Ze leunde naar hem toe en legde kort een hand tegen zijn wang. 'Ik kijk er al naar uit dat jij je een week lang niet kan scheren.' Met een grijns gaf ze hem een klein tikje. 'Tot straks, Killian.' Met een glimlach trok ze haar schoenen aan en stond ze op om weer terug naar het strand te gaan en naar Clarks hut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De rotsen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rotsen   De rotsen - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De rotsen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LOST  :: Het Noordereiland :: Het Noordelijke deel :: Het Strand-
Ga naar: