LOST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live together. Die alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Otherville

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 29

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Otherville    Otherville  Icon_minitimezo jan 19, 2014 1:05 am

Ik zat te denken hè, wat hebben ze allemaal wel en niet in Otherville. Ze hebben natuurlijk nog allemaal ouderwetse en retro dingen van Dharma, uit de jaren 70 enzo. Dus ze hebben misschien wel tv's, maar echt alleen van die oude gigantische dingen en videobanden, en platenspelers ipv. cd's en casette-recorders hahaha.

Ik dacht, misschien wel handig om dat even allemaal op een rijtje te zetten, zodat iedereen hetzelfde beeld heeft van het dorp (en zeker voor Chris, omdat jij volgens mij in de serie nooit tot Dharma-ville bent gekomen toch?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 03-01-13

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitimezo jan 19, 2014 9:35 am

Dharma-Ville:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitimezo jan 19, 2014 9:38 am

OH WAUW ik had het echt anders voorgesteld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 03-01-13

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitimezo jan 19, 2014 9:46 am

Plattegrond:

Huisjes:

recreatieruimte:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitimezo jan 19, 2014 11:19 am

Ha, handig Iris! En ja inderdaad met technologie moeten we even kijken hoe of wat.. ze zijn natuurlijk niet zo up to date met alles. Btw, iedereen die er nu in woont hebben die ook nog in de tentenkampen geleefd zeg maar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 03-01-13

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitimezo jan 19, 2014 12:08 pm

hmm, zou kunnen. Maar we kunnen ook gewoon doen dat de meeste "nieuwe" rekruten gewoon in de barakken wonen. En misschien alleen de "veteranen" in de tenten? Anders wordt het ook weer zo ingewikkeld, denk je niet? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitimema jan 20, 2014 12:10 am

Oke, dus dat bijvoorbeeld Ben nog wel in de tenten heeft geleefd? Of bedoel je dat er nog mensen zijn die in tenten leven, de veteranen?

En hoe zit het ook al weer met de Dharma stations, misschien moeten we dat ook even kort uitleggen? En doet iedereen taken in de Dharma stations? Ik weet ook niet meer hoe dat in de serie zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mac

Mac


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 09-01-13

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitimema jan 20, 2014 12:26 am

Oh, en zal ik Mac naar Madison sturen in de meet van robert/maddie. Dan hebben we meteen die meet ook (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 03-01-13

Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitimema jan 20, 2014 1:38 am

yes! Is goed!


En dat van Dharma zal ik wel eventjes uitwerken vanavond of zo. Het is niet zo heel ingewikkeld. Maar altijd even handig als een opfrissertje!

En met die tenten bedoelde ik inderdaad dat Ben in die tenten heeft gewoond, en misschien Natasha en Judy, de eerste jaren dat ze er waren enzo. Maar dat ze nu gewoon permanent in die huisjes wonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Otherville  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otherville    Otherville  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Otherville
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LOST  :: Algemeen :: SPAM-
Ga naar: