LOST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live together. Die alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Natasha Romero

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimedo jan 23, 2014 10:52 am

Van de buitenkant ziet het huis er hetzelfde uit zoals alle anderen, van binnen is het echter net iets anders ingericht. Veel van de decoraties zijn afkomstig uit Afrika - de plek waar ze zelf is opgegroeid. Met dit in haar achterhoofd is het hele huis ingericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimedo jan 23, 2014 10:56 am

Natasha zat met een oud tijdschrift in haar handen op de bank. Ze was net terug van the Staff en Ben zou over enkele minuten hier zijn. Hij had haar willen spreken, onder vier ogen, waarom wist ze zelf ook niet precies, maar Ben kennende was het vast iets belangrijks. Sinds het vliegtuig was neergestort op het eiland, waren de bovenste kringen van hun society in rep en roer geweest: ze moesten er alles aan doen om informatie te krijgen over de mensen uit het vliegtuig, maar ook moesten ze ervoor zorgen dat hun Stations niet gevonden zouden worden: grote metalen deuren, midden in de jungle, waren nogal opvallend. Zo was ook the Staff goed ondergebracht: Als je binnenkwam, zag het er in eerste instantie verlaten uit, maar als je wist waar je moest zoeken, kwam je in een praktisch volledig uitgerust ziekenhuis terecht. Het was weliswaar niet zo groot, maar ze had alles wat ze nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimevr jan 24, 2014 10:07 am

Ben hield een stapel dossiers stevig onder zijn arm geklemd terwijl hij het plein overstak. Zijn hoofd zat al bij de kwesties die hij met Natasha wilde bespreken. De papieren die hij had aangevraagd via zijn contact op het vaste land waren eindelijk doorgekomen. Iedere passagier die in dat neergestorte vliegtuig had gezeten zat nu onder zijn arm. Ben had al snel er door heen gebladerd, maar hij wilde dat iemand anders met een scherp oog met hem mee keek. Natuurlijk vertrouwde hij in zijn eigen kunnen, maar een second opinion was nooit mis. Geduldig wachtte hij totdat open werd gedaan nadat hij op de deur had geklopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimevr jan 24, 2014 10:12 am

Het tijdschrift vond zijn plek op het bijzettafeltje toen er aan werd geklopt. Enkele seconde later opende Natasha de deur en begroette ze Ben met een glimlach. 'Kom binnen,' zei ze, waarna ze een blik op de dossiers onder zijn arm. 'En je hebt een hoop bagage meegenomen zie ik.' Alsof ze nog niet genoegd dossiers had in the Staff. 'Wil je iets te drinken?' Ze liep al richting de keuken om een kan koud water uit de koelkast te halen en vulde er in ieder geval één glas mee voor zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimevr jan 24, 2014 10:33 am

Ben gunde Natasha een glimlach van hemzelf en liep toen de woonkamer in. Zoals altijd nam hij eerst de ruimte in zich op. Hij maakte zijn rondje langs haar spullen en legde toen de stapel dossiers op de eettafel. 'Een hele hoop bagage. Ik heb eindelijk die informatie gekregen.' Hij ging alvast zitten en knikte. 'Graag, doe ook maar water.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimevr jan 24, 2014 10:41 am

Met twee volle glazen water liep ze naar de keukentafel toe en schoof een stoel voor zichzelf aan, nadat ze de glazen neer had gezet. 'Ah, de passagiers uit het vliegtuig.' Ze pakte het eerste het beste dossier van de stapel af en sloeg hem open. 'Jonathan Douglas..' las ze op en keek het dossier snel door. 'Een computer-hacker, nou, die zou nog best van pas komen.' Het oude Dharma materiaal kon af en toe wel een upgrade gebruiken. 'Nog bijzondere gevallen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimevr jan 24, 2014 11:01 am

Ben pakte één van de glazen met water en nam er een slok van. Hij sloeg zelf ook één van de mappen open, die van Clark Hamilton, en legde zijn vinger op de regel die hij aan het lezen was. 'Ja, nu je Jonathan noemt. Speciale dienst heeft hem gebruikt. Hij zat achter iemand aan die op het vliegtuig zat.' Fronsend las hij het dossier over. 'Er is alleen niet vrijgegeven wie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimevr jan 24, 2014 11:15 am

'Iemand in het vliegtuig? Wauw, zo zie je maar weer hoe klein de wereld is.' zei ze en pakte nog een dossier van de stapel af. 'Ivanova, Russisch.' De pasfoto van een jonge vrouw was in het hoekje vast geklemd met een paperclip. 'Niet veel bijzonders.' Geen speciale talenten waar ze gebruik van konden maken, dat was namelijk het eerste waar Natasha naar keek. Het zou gevaarlijk zijn, dat zeker, maar als er talenten tussen zaten, waarom zou je ze dan niet gebruiken? Redding zou er voor hen toch niet komen en op een dag zouden ze elkaar tegen het lijf lopen: dat was niet uit te sluiten. 'Het ziet eruit alsof het allemaal redelijke doorsnee mensen zijn.' mompelde ze, terwijl ze wéér een dossier pakte. 'Hoeveel zijn er eigenlijk nog over?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza jan 25, 2014 12:11 am

'Ach, ik geloof niet een toeval, noch in een kleine wereld. Dit was met een doel.' Ben keek met opgetrokken wenkbrauwen op toen er een Russische naam klonk. 'Opletten met welke taal we spreken dus. Russisch is geen optie om te communiceren vanaf nu. Volgens Killian heeft ze trouwens een langdurige beperking aan haar been.' Het dossier van Clark Hamilton schoof hij aan de kant om het later nog eens te bekijken. Hij was één van de leiders. Mocht het nodig zijn, dan moest Ben contact met die leiders leggen en moest hij dus op ze in kunnen spelen. 'Er waren er 30, minus één dode vanwege de brand.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza jan 25, 2014 12:18 am

Negenentwintig was een grote groep, te groot wellicht om aan te vallen, hoewel zijzelf natuurlijk in bezit van wapens waren. 'Zijn er nog meer gewonden?' Dat er brand was geweest, had iedereen kunnen zien: twee dagen lang was er een grote, zwarte rookpluim te zien vanaf het strand. 'Heb je al ideeën wat je met ze wilt doen?' vroeg ze nieuwsgierig en legde het aan de kant. 'We kunnen Latijn blijven gebruiken toch? Het lijkt me sterk dat er iemand in dat vliegtuig zit die vloeiend Latijn spreekt.' Het eerste wat ze op het eiland leerde spreken was Latijn: als er iets besproken moest worden wat buitenstaanders niet mochten weten, gebruikte ze dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza jan 25, 2014 12:38 am

'Ik geloof dat één van de kinderen nogal wat kwaaltjes heeft.' Ben sloeg zijn benen over elkaar en pakte het glas met water op. 'Die kinderen zijn bovendien misschien nog de grootste kanshebbers. Met ouders die overleden zijn in de crash. We kunnen ze nog opvoeden naar onze maatstaven.' Hij nam een slok en schraapte zijn keel kort. 'Ik informeer morgen iedereen dat buiten de grenzen er Latijn gehanteerd moet worden.' Met een zucht zette hij zijn glas weer weg. 'Ik ben er nog niet aan uit wat we nou precies met ze gaan doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza jan 25, 2014 12:45 am

'Zolang ze er niet achter komen dat Killian niet bij hen hoort, lijkt het me dat we redelijk veilig zijn, niet waar. De kans dat ze één van de stations vinden is minimaal, zelfs onze eigen mensen hebben soms moeite om uit te vinden waar ze ook alweer waren.' Enkel als je wist waar je moest zoeken, waren ze te vinden - en zelfs dan was het af en toe nog moeilijk. 'Het enige wat we verder nog kunnen doen is er zeker van zijn dat de Sonar-hekken ten alle tijden aanstaan.' En verder, tja, het kamp binnenvallen leek Natasha niet de beste oplossing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza jan 25, 2014 11:15 am

'We hebben dus nog genoeg tijd om een beslissing te nemen. En zij lopen ook niet zo een groot gevaar dat ze echt hulp nodig hebben. De grootste gevaren zijn geweken. Er is genoeg voedsel zolang ze maar zoeken. Killian vertelde dat er een aantal capabele mensen tussen zaten.' Ben keek naar de stapel dossiers en schoof ze toen met een definitieve zucht aan de kant. Met anderen zou hij niet zo snel zijn gevoelens en overpeinzingen in de weg laten staan van zijn taak als leider. Natasha en hij hadden echter een goede vertrouwensband opgebouwd. 'Ik heb Alain het verteld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza jan 25, 2014 11:19 am

Natasha knikte. 'Zolang niemand iets stoms uithaalt, zitten we nog wel even goed.' Na een tijd zouden ze de jungle intrekken, dat kon niet anders: het voedsel begon op te raken en ze zouden vast en zeker nieuwsgierig worden naar wat er aan de andere kant van het eiland te vinden was. Toen Ben plots op een ander onderwerp oversprong, keek ze hem geïnteresseerd aan. 'Hoe reageerde hij?' vroeg ze nieuwsgierig en pakte het glas water, om er een paar slokken uit te nemen. Ze had het al even geweten, dat Alain Ben's zoon was, maar zoals beloofd had ze er geen woord over gerept.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza jan 25, 2014 11:32 pm

'Hij nam het redelijk rustig op. Natuurlijk had hij wat tijd voor zichzelf nodig, om die informatie te verwerken.' Ben wreef met een zucht langs zijn slapen. 'Het was misschien niet het juiste moment het hem nu te vertellen met alle commotie die het vliegtuig veroorzaakt heeft, maar het heeft me nogal wakker geschud. Stel dat er iets hier gebeurt.' Hij leunde naar achteren in zijn stoel en sloeg zijn armen over elkaar. 'Hij weet overigens dat jij het wist. Als hij je er van beschuldigd om die informatie van hem te weerhouden dan moet je hem maar naar mij sturen. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik het met je heb kunnen delen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimezo jan 26, 2014 12:39 am

Het verbaasde Natasha enigszins dat hij het zo goed had opgevat, maar ze was enkel blij voor Ben: als hij dat probleem er ook nog eens bij had gekregen, waren de poppen al helemaal aan het dansen. 'Ik denk dat je het zelf ook gewoon even moet laten rusten. Hij weet het nu, hij heeft er goed op gereageerd en nu is het enkel een kwestie van tijd.' zei ze en sloeg haar benen over elkaar heen. 'Maak je geen zorgen, ik kan wel wat hebben.' lachte ze, al dacht ze niet dat Alain tegen haar tekeer zou gaan hierover. 'Je weet dat je alles hier kwijt kunt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimezo jan 26, 2014 10:10 am

Ben knikte instemmend. Hij had zelf ook al besloten om nu gewoon af te wachten totdat Alain hem zou benaderen of totdat dat helemaal niet zou gebeuren. Het zou een vervelend wachten worden, maar Ben had genoeg om zijn gedachten bezig te houden. Hij glimlachte op naar Natasha. 'Dat weet ik. En voor jou geldt hetzelfde.' Kort vond hij haar ogen, maar liet ze toen al snel weer gaan om de dossiers weer terug op een nette stapel te leggen. 'Hoe gaat het in The Staff. Is er vooruitgang op het zwangerschapsgebied?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimezo jan 26, 2014 10:24 am

Natasha glimlachte kort en keek hoe hij de dossiers terug legde op een stapel. 'Niet echt.' zei ze, ietwat teleurgesteld, en tikte met haar nagels op de tafel. Ze hadden één zwangere vrouw, Juliet, en tot nu toe ging alles goed, maar ze zat dan ook pas in haar tweede semester. Pas in de derde ging het bij de meeste vrouwen fout. 'We houden haar zo goed mogelijk in de gaten, al haar bloedwaardes worden iedere week opnieuw getest en tot nu toe ziet het er prima uit... maar ik kan niets garanderen. We weten niet waar het vandaan komt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimewo jan 29, 2014 10:41 am

'Ik weet het. Juliet weet welk risico ze genomen heeft.' Ben bekeek zijn handen kort en sloeg vervolgens zijn benen over elkaar. 'De samples die naar het vaste land zijn gestuurd hebben ook niets opgeleverd. Er was niets aparts te vinden.' Hij wreef over zijn voorhoofd en dronk vervolgens zijn glas water leeg. 'Ik heb Chloe trouwens verteld dat je nog wel wat hulp kon gebruiken. Is ze al langs geweest?' Ben hoopte met heel zijn hart dat Chloe daardoor zich minder met Killians zaak bezig zou houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimewo jan 29, 2014 10:47 am

'Ja, ze is gisteren langs geweest.' vertelde Natasha hem en glimlachte. 'Ze leek er veel zin in te hebben, maar aangezien ik gisteren bezig was met Juliet, heb ik haar enkel rond kunnen leiden.' Het zwangerschapsprobleem probeerde ze zoveel mogelijk stil te houden: de vrouwen wisten ervan, ze moesten er natuurlijk van op de hoogte zijn, mochten ze kinderen willen, maar verder werd er niet open over gesproken. 'Ik denk wel dat het goed komt met haar, ze heeft er potentie voor en ze is een goede prater.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimewo jan 29, 2014 10:52 am

Ben was blij te horen dat dat goed was gegaan. Het voelde altijd goed als de bewoners hun plek vonden in het dorp en ook hun eigen unieke taak. Niemand was hier werkelijk te vervangen, als je het Ben vroeg. 'Hopelijk zorgt de hulp van Chloe dat jij ook wat rust kan krijgen. Zeker met Juliet nu. Het is niet erg om wat tijd voor jezelf te nemen.' Hij glimlachte vriendelijk naar haar en zette zijn lege glas water weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimewo jan 29, 2014 10:57 am

'Ach Ben, het hoort bij de baan. Ik red me wel.' verzekerde ze hem: het gebeurde vaak genoeg dat ze 's nachts uit bed werd gebeld, maar het was niet iets waar ze veel problemen mee had. Ze had het geaccepteerd toen ze hiervoor begon te studeren; de onregelmatigheid en nachtdiensten hoorde nou eenmaal bij de baan. 'Maar ik zal het in m'n achterhoofd houden.' beloofde ze en liep naar de keuken om het koffiezetapparaat te vullen. 'Ook koffie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben

Ben


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-01-14
Leeftijd : 59

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza feb 08, 2014 7:36 am

'Graag.' Ben keek Natasha na met een glimlach op zijn gezicht. Ze was een van de beste aanwinsten, als je het hem vroeg. Ze had veel over voor haar taak en de gemeenschap én ze kon het vreselijke gebeuren van de zwangerschap aan. Tenminste, daar leek het wel op. Eerlijk gezegd vond Ben ook wel dat hij een troef in handen had met alle bewoners van het eiland. Niet iedereen was door hem geselecteerd, maar alsnog waren ze wel door hem voldoende gestuurd. Hij zette zijn vingers tegen elkaar en tuurde uit het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-12-13

Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitimeza feb 08, 2014 7:41 am

Met twee volle kopjes koffie, liep Natasha terug naar de tafel en nam weer plaats. 'Hoe vergaat het Killian aan de andere kant van het eiland?' vroeg ze nieuwsgierig en roerde met het lepeltje door haar koffie heen, die langzaam lichter werd door de melk die ze had toegevoegd. 'Ik hoorde van Chloe dat je nogal wat onenigheid met haar had gehad over het onderwerp.' Ze had samen met Chloe een erg openhartig gesprek gehad gisteren, of tenminste: openhartig vanuit Chloe's kant. Ze snapte de frustraties van het meisje, maar haar broer had een belangrijke taak om hun gemeenschap te beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Natasha Romero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Natasha Romero   Het huis van Natasha Romero Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Natasha Romero
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Natasha Romero
» Het huis van de familie Brooks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LOST  :: Het Noordereiland :: Het Zuidelijke deel :: Otherville-
Ga naar: