LOST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live together. Die alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De recreatieruimte

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 9:42 am

In Otherville is een klein gebouw met een pingpong tafel erin. In dit gebouw heb je de mogelijkheid tot wat recreatie: er staat een grote kast met spelletjes en er is zelfs een vintage flipperkast aanwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 9:51 am

Alain stond afwezig te kijken naar twee bewoners die aan het pingpongen waren. Ze waren er erg goed in en Alains ogen flitsten dan ook van de ene naar de andere kant van de tafel. Toen het spel over was, pakte hij wat dartpijltjes op en begon te darten. Erg goed was hij er niet in en zo nu en dan raakte een pijl de muur. Ben zou hem vervloeken als hij dat zag. Dus pakte hij al snel zijn tekenblok weer op en begon wat te schetsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 9:57 am

Sommige dagen was er bar weinig te doen, dus besloot ze om een kijkje te nemen in de recreatieruimte van het dorp. Er was altijd wel iemand aanwezig waarmee ze een praatje kon maken, en dat was altijd beter dan niets doen en binnen zitten. Al snel hoorde ze al wat lawaai uit de ruimte komen, dus liep ze er met een grote glimlach naar binnen toe. Ze begroette Natasha en Daniel die aan het pingpongen waren, maar richtte zich op de jonge man die op de grond zat, verscholen achter zijn tekenblok. 'Hé, Alain.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 10:07 am

Geconcentreerd beet Alain op zijn potlood en besteedde geen aandacht meer aan de omgeving. Alain was begonnen met de contouren van het gezicht, toen opeens Chloe voor hem stond. Glimlachend sloeg hij zijn blok dicht en kwam hij overeind. 'Hé, Chloe, hoe gaat het?' vroeg hij vriendelijk en keek over haar schouder of hij Etta toevallig zag staan. Opgelucht haalde hij adem toen dat niet zo was. Hij had geen idee wat hij tegen haar moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 10:10 am

'Prima, af en toe wat stil in huis, maar ik probeer de drukte op te zoeken.' zei ze met een glimlach en keek eveneens over haar schouder heen toen hij dat ook deed. 'Verwachtte je iemand?' vroeg ze en leunde met een schouder tegen de muur aan. 'Hoe gaat het met jou? Nog steeds druk bezig met tekenen?' Ze vond het altijd leuk om te kijken naar zijn tekeningen, het was enkel niet dat ze daar zo vaak de kans voor kreeg: vaak sloeg hij zijn tekenblok meteen dicht op het moment dat ze ook maar in de buurt kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 10:16 am

'Hmm, ja, dat kan ik begrijpen,' zei hij instemmend en gebaarde naar de bank, waar hij zelf alvast op ging zitten. Even beet hij peinzend op zijn lip bij haar vraag en schudde toen zijn hoofd. 'Ik dacht dat Etta misschien bij je was, maar nou ja, dat is blijkbaar niet zo. We hadden een meningsverschil gisteren.' Met een glimlach ging hij in op een ander onderwerp en knikte. 'Ja, zoals altijd,' knikte hij instemmend en keek trots naar zijn tekenblok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 10:25 am

'Ik hoorde het van Etta.' zei ze, terwijl ze op de bank ging zitten en zich half naar hem toedraaide, zodat ze hem aan kon kijken. Ze haalde een hand door haar haren heen twijfelde over wat ze moest zeggen. Aan de ene kant had ze helemaal geen zin om daarover te praten, maar als hij erover wilde praten, zou ze het niet afwijzen: ze wilde hem tenslotte best helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 10:36 am

Alain had gedacht dat Chloe verbaasd zou zijn, maar integenstelling: Etta had het haar dus al verteld! Hij wou vragen wat ze precies had verteld, maar wilde er niet te dramatisch over doen. Dat had hij al genoeg tegenover Etta gedaan... Wat zou ze wel van hem denken?! 'Ik hoorde dat Killian even terug was, hoe ging het met hem? Wordt hij al een beetje geaccepteerd in het kamp?' Nieuwsgierig keek hij haar aan: het gesprek met Etta over de overlevenden had zijn interesse in hen gewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimeza jan 11, 2014 10:40 am

Chloe knikte. 'Ja, hij was er een paar uur, langer kon hij niet blijven anders zou het verdacht zijn.. Hij zei dat alles goed was, dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken en dat hij zo snel mogelijk terug zou zijn. Voor zover ik weet weten ze niet dat wij hier leven en denken ze dat hij in het vliegtuig zat, maar verder weet ik er ook niets over. Ben wil volgens mij niet dat ik er iets vanaf weet.. of wie dan ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimezo jan 12, 2014 12:59 am

Alain keek haar even aan en knikte toen. 'Ja, Ben houdt alles stil en enkel de oudste bewoners mogen er iets van weten. Ik geloof wel dat Killian zich daar kan redden,' zei hij goedbedoeld en glimlachte naar Chloe. Daarna twijfelde hij even, maar besloot toch zijn brandende vraag te stellen. 'Killian en Etta... Hebben zij ooit een relatie gehad?' vroeg Alain zachtjes, zodat de andere mensen in de ruimte hen niet zouden kunnen horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimezo jan 12, 2014 1:16 am

Chloe schudde haar hoofd. 'Nee, ze hebben nooit iets met elkaar gehad.' verzekerde ze hem met een klein glimlachje en keek hoe de twee, die zojuist nog aan het pingpongen waren, het zaaltje verlieten. 'En ze zullen ook nooit iets krijgen, geloof mijn woorden.' Ze snapte soms niet waar iedereen zich zo druk om maakte. Wat had het uitgemaakt als Etta en Killian wél iets hadden gehad? Inderdaad, helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimezo jan 12, 2014 1:21 am

Alain kon niets anders dan even opgelucht adem halen. Het probleem was nog niet eens dat ze iets met elkaar gehad zouden hebben, maar wel als dat was gebeurd tijdens de relatie van Alain en Etta. Dan had het blijkbaar nog minder voorgesteld voor Etta... 'Heb je zin om even mee naar buiten te gaan? Het ruikt hier altijd zo muf.' Het was lekker weer en hij vond het wel weer eens leuk om met Chloe te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimezo jan 12, 2014 1:37 am

'Oh, ja natuurlijk.' Ze genoot altijd van de buitenlucht, dus vond ze het ook geen probleem om daar tijd te spenderen. Snel stond Chloe op en duwde ze de klapdeuren open, om begroet te worden door een heerlijk, warme zon. Spontaan begon ze te glimlachen en keek ze om naar Alain. 'Soms denk ik dat we wel eens geluk hebben met het klimaat hier.' lachte ze rekte zich even goed uit. 'Dus, waar wil je naartoe?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimezo jan 12, 2014 1:44 am

Alain stopte zijn tekenblok en potlood in zijn tas en liep ondertussen achter Chloe aan naar buiten toe. Met samengeknepen ogen keek hij naar de lucht en toen naar Chloe. 'Laten we anders naar het strand gaan? Er zullen vast wel wat meer mensen zijn en ik wou op de weg heen en terug nog zoeken naar wat hout voor iets wat ik aan het bouwen ben.' Afwachtend keek hij haar aan: hij hoopte dat ze zou instemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimezo jan 12, 2014 2:08 am

'Klinkt als een prima plan! Wat ben je aan het bouwen?' vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze de weg insloeg die hen naar het strand zou leiden. De weg was niet kort, het dorp lag namelijk redelijk centraal op het eiland, maar extreem lang was de wandeling ook niet te noemen. Je was er in ieder geval wel de hele middag zoet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimedi jan 14, 2014 9:07 am

Alain glimlachte toen ze inging op zijn bouwproject. Hij was er al even mee bezig en veel stelde het niet voor, maar het hield hem in elk geval bezig. 'Het is een soort aanbouw aan mijn ogen huis. Een soort atelier. Daar kan ik schilderijen ophangen, tekeningen, kan ik van de muur een heus kunstwerk maken. Ik- ik ben er best enthousiast over. Oh, en ik maak het een soort van geluiddicht, zodat ik zo hard als ik kan muziek kan luisteren,' lachte hij en liep alvast richting het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimedi jan 14, 2014 9:38 am

'Echt? Oh wauw, kan je niet ook zo'n aanbouw voor mij maken?' vroeg ze lachend en stopte haar handen in haar zakken. Het was een mooie dag, ondanks dat er aardig wat wind stond. 'Ik mag je er vast wel eens komen opzoeken als het af is, en al je mooie tekeningen zien die je altijd snel wegstopt als ik aan kom.' grapte ze haalde een pluk haren uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimedi jan 14, 2014 9:57 am

Alain moest lachen en knipoogde naar haar. 'Als de mijne eenmaal klaar is. Maar je bent altijd welkom om langs te komen.' Uiteraard zou hij niet al zijn tekeningen ophangen: die van Etta bijvoorbeeld of van zijn moeder. 'Trouwens, ik geloof dat ik zelfs een tekening van jou heb. Van jou en je broer,' herinnerde hij zich opeens en stopte zijn handen in zijn zakken. Hij haalde zijn schouders verlegen op. Hij had er geen verklaring voor waarom hij zijn tekeningen altijd wegstopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimedi jan 14, 2014 9:59 am

'Een tekening? Van mij en Killian samen? Waarom heb ik die nooit gezien? Je maakt me super nieuwsgierig man!' lachte ze en gaf hem een zacht duwtje met haar elleboog. De wandeling naar het strand was bergafwaarts, dus de terugweg werd des de zwaarder, maar Chloe was er inmiddels aan gewend. 'Je bent gewoon veel te bescheiden voor het talent wat je hebt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimewo jan 15, 2014 11:44 pm

Alain moest lachen en haalde zijn schouders op. 'Het was tijdens dat feest enkele maanden geleden, weet je nog wel? Ik heb toen van iedereen zoveel mogelijk tekeningen gemaakt... Als vervanging voor camera's. Die van Ben was tijdens het feest stuk.' Zuchtend deed hij zijn rugzak nog beter op zijn rug en schudde zijn hoofd. 'Ik heb misschien talent, maar ik kan er niets mee hier op het eiland. Het is een nutteloos talent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimedo jan 16, 2014 3:33 am

'Ja, daar staat me nog wel iets van bij.' grinnikte ze, al wist ze eerlijk gezegd niet heel veel meer van die avond af. Niet omdat ze nou zoveel had gedronken, of nou ja, misschien had ze iets te ver in het glaasje gekeken. 'Een talent is een talent, wat maakt het nou uit dat je hier op een eiland zit? Je geniet ervan als je tekent toch, dus waarom zou je er niets aan hebben? Je hebt er zelf iets aan en je moet anderen je niet wijs laten maken dat dat niet zo is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimedo jan 16, 2014 6:35 am

'Het maakt heel erg veel uit of je nou wel of niet op dit eiland zit!' corrigeerde Alain Chloe en keek haar ondertussen serieus aan. 'Heb jij nooit eens het gevoel dat er zoveel meer is buiten dit eiland? School, werk, een maatschappij, steden, musea... Dat hebben wij hier allemaal niet. Ik zal nooit meer met mijn talent kunnen doen dan stomme portretjes tekenen. Ze zullen nooit in een museum komen te hangen of iets dergelijks!' Hij sloeg een tak weg en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimedo jan 16, 2014 6:38 am

'Ja, natuurlijk wel! Maar wat kunnen we eraan veranderen? Het is niet dat we het gewoon even simpelweg kunnen voorleggen aan Ben. Of nou ja, dat is het probleem niet, het probleem is eerder dat hij ons niet simpelweg laat gaan. Dat weten we allebei. Hij bepaald wie er komt en gaat, Alain.' Hij kon er wel gefrustreerd over raken, maar er iets aan veranderen kon hij toch niet. 'Dus je kan mokken over wat je niet kan, of blij zijn met wat je wel hebt. Daarbij hebben wij huizen, stroom, licht, fatsoenlijk eten. Aan de andere kant van ditzelfde eiland zijn er waarschijnlijk mensen aan het verhongeren nu.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain

Alain


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-12-13

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimevr jan 17, 2014 2:03 am

Alain luisterde maar half naar de woorden van Chloe en raasde in zijn hoofd koppig door. Hij kon zich maar weinig herinneren van het vasteland, hij was ongeveer twaalf geweest toen hij hier kwam. En tot die tijd had hij nou ook niet een enorm normaal leven geleid. Ondertussen kwamen Chloe en hij op het strand aan en liet hij het onderwerp maar voor wat het was. 'Wie het eerste bij de zee is?' vroeg hij glimlachend en rende alvast vooruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 28

De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitimevr jan 17, 2014 2:07 am

'Hé, da's niet eerlijk! Je hebt veel langere benen en je had een voorsprong!' riep ze, terwijl ze achter hem aan sprintte. Ze kwam dichter bij hem in de buurt, maar inhalen zou ze hem nooit, dat was duidelijk. 'Alain! Je hebt vals gespeeld.' riep ze nog, maar liet het voor wat het was. Ze zou hem nog eens terugpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De recreatieruimte  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De recreatieruimte    De recreatieruimte  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De recreatieruimte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LOST  :: Het Noordereiland :: Het Zuidelijke deel :: Otherville-
Ga naar: