LOST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live together. Die alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Fijne jaarwisseling!!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Etta

Etta


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 31

Fijne jaarwisseling!! Empty
BerichtOnderwerp: Fijne jaarwisseling!!   Fijne jaarwisseling!! Icon_minitimedi dec 31, 2013 12:49 am

Heel veel plezier met wat je gaat doen vanavond en drink niet te veel, verlies geen vingers en verder: enjoy! En natuurlijk een voorspoedig, geweldig, leerzaam, spannend en leuk 2914 toegewenst (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Fijne jaarwisseling!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne jaarwisseling!!   Fijne jaarwisseling!! Icon_minitimedi dec 31, 2013 2:18 am

Ja, jullie ook heel veel plezier vanavond! En een heel fijn 2014 toegewenst! En bedankt Iris, dat je me alvast een heel fijn 2914 hebt toegewenst! (((((: haha maar... ik heb de laatste dagen echt teveel op de computer gezeten en ge-rpg't, dus ik heb nu een hele strakke planning van leren waar tijd voor dit weinig tot niet in voorkomt... Ik weet dus niet hoeveel ik online zal zijn, maar het zal minimaal zijn. In elk geval kom ik niet online in de chat. Dus plaats hier maar verzoekjes tot meets, dan zal ik dat ook doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Fijne jaarwisseling!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne jaarwisseling!!   Fijne jaarwisseling!! Icon_minitimedi dec 31, 2013 2:28 am

Oké ik heb wel even jullie hulp nodig (ja ik neem alweer een man)

deze gast:
- FC's veranderen van Alain naar deze gast
- nieuwe personage

Fijne jaarwisseling!! Tumblr_mxx55kNwA61re6xx5o3_250Fijne jaarwisseling!! Tumblr_mxx55kNwA61re6xx5o4_250
Terug naar boven Ga naar beneden
Etta

Etta


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 31

Fijne jaarwisseling!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne jaarwisseling!!   Fijne jaarwisseling!! Icon_minitimewo jan 01, 2014 2:48 am

Bwaha, oeps. Fijn 2014 ofcourse, hoewel ik hoop dat 2914 ook een leuk jaar zal worden voor jullie achter achter achter kleinkinderen. En hij ziet er cute uit! Mij lijkt het allebei leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Judy

Judy


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-12-13
Leeftijd : 54

Fijne jaarwisseling!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne jaarwisseling!!   Fijne jaarwisseling!! Icon_minitimewo jan 01, 2014 3:13 am

GELUKKIG NIEUWJAAR! Beetje laat, I know - maar het is de gedachte erachter hahaha. Ik weet zeker dat 2914 ook een geweldig jaar voor me gaat worden! Ik kijk er nu al naar uit! (Ach, ik heb iedereen gisteren een gelukkig 2012 gewenst blijkt, dus tja XD)

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fijne jaarwisseling!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne jaarwisseling!!   Fijne jaarwisseling!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fijne jaarwisseling!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LOST  :: Algemeen :: SPAM-
Ga naar: