Live together. Die alone

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Daniëlle's Hut

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jason

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 03-01-13

BerichtOnderwerp: Daniëlle's Hut   zo jan 06, 2013 8:36 am

De hut van Daniëlle staat aan de rand van het strand en is niet bepaald klein te noemen. Ze heeft de ruimte die ze nodig had gepakt en het kan haar vrij weinig schelen wat andere ervan vinden. Ze heeft een deel van de zijkant van het vliegtuig gebruikt als zijkant van de hut en is verder te werk gegaan met de zijlen die ze kon vinden. In de hut staat een vliegtuig stoel, buiten de hut staat er eentje en ze heeft de trolly van de stewardessen gebruikt als kastje. De witte koffer heeft ze ingegraven zodat niemand weet dat ze deze heeft.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Bradley

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 05-01-13

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   ma jan 07, 2013 8:24 am

Bradley had zijn handen in zijn zakken gestopt en liep langzaam door het zand heen. Hij was nog steeds elke dag op zoek naar zijn koffer en hij vroeg dan ook iedereen of zij hem toevallig hadden gezien. Er waren paar mensen die hem getipt hadden dat een bepaalde vrouw veel spullen had en dan ging hij nu naar haar toe. Het enige wat hij over haar wist was dat ze roodachtig haar had en waar haar hut zich bevond.
Profiel bekijken
Jason

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   ma jan 07, 2013 8:28 am

Daniëlle zat met haar benen over elkaar geslagen op de vliegtuigstoel voor haar hut. Het was lekker weer, een beetje plakkerig, maar dat hoorde erbij. In haar handen had ze een boek dat ze had gevonden in een van de koffers die ze had leeggeplunderd. Alice in Wonderland, niet erg interessant - maar het was in ieder geval beter dan niets doen.
Profiel bekijken
Nina

Aantal berichten : 200

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   ma jan 07, 2013 8:39 am

Bradley zag al snel de vrouw zitten en liep op haar af. 'Hai, ik ben Bradley. Ik kom hier om te vragen of jij misschien per ongeluk mijn koffer hebt gepakt. Mensen vertelden me dat jij nogal veel spullen hebt.' Hij keek haar vriendelijk aan en keek naar haar hut. 'Wauw, jouw hut is mooi. Vast snel de spullen gepakt na het ongeluk?' Hij zou die spullen goed voor de ziekenboeg kunnen gebruiken.
Profiel bekijken
Jason

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   ma jan 07, 2013 8:42 am

Daniëlle keek op en legde haar boek naast zich neer. 'En hoe mag die koffer van jou er dan wel niet uitzien, doc?' Ze wist welke koffer het was, witte koffer met het slot erop. Nog steeds had ze geen kans gehad om dat ding open te maken, maar die zou ze nog wel eens krijgen. Het stelde haar tevreden dat mensen hadden gezegd dat ze veel spullen had: het was tenslotte de waarheid.
Profiel bekijken
Bradley

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   ma jan 07, 2013 8:54 am

Hij zuchtte geërgerd bij ''doc'': waarom konden ze hem niet gewoon Brad of Bradley noemen? Hij was misschien een dokter, maar nog veel meer een mens. 'Hij is wit en er zit een slot op. Komt hij je bekend voor? Ik heb hem echt nodig, er zitten hele belangrijke spullen in voor op dit eiland. Anders gaan we het allemaal. niet. redden.' Het was de eerste keer dat hij de woorden zodanig had uitgesproken en het luchtte hem op.
Profiel bekijken
Jason

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   ma jan 07, 2013 9:04 am

Natuurlijk had ze die koffer. 'Nee, sorry niet gezien.' Ze pakte haar boek weer op en sloeg de bladzijde om. Mooi niet dat ze hem die koffer zou geven, zeker niet nu ze wist dat er belangrijke spullen in zaten: de man met de meeste spullen, heeft de meeste macht en dat gold zeker op dit eiland.
Profiel bekijken
Bradley

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   ma jan 07, 2013 9:04 am

Hij keek haat wanhopig aan en drukte het boek naar beneden. 'Ik... Weet je het zeker? Die koffer gaat iedereen redden op het eiland voor een hele, hele lange tijd. Jou ook. Mij ook. Iedereen hier.' Hij beet op zijn lip en hoopte dat ze hem misschien toch gezien had. Als zij hem ook niet had, was hij bang dat hij de moed zou verliezen en zou stoppen met zoeken. Ze zouden het dan niet zo lang volhouden.
Profiel bekijken
Jason

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   ma jan 07, 2013 9:10 am

Met een diepe zucht legde ze het boek weer neer en keek hem aan. 'Doc, als ik een witte koffer zou zien met een slot, denk je dan dat is dat niet zou melden?' vroeg ze ongelovig en schudde haar hoofd. 'Je denkt wel erg slecht over me hè?' Ze pakte het boek weer op en liet haar blik weer over de pagina's glijden. 'Vraag t anders aan die geek? Hij kan hem misschien wel opsporen met zijn super brein.'
Profiel bekijken
Bradley

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   di jan 08, 2013 4:28 am

'Ik ken je niet eens, dus ik heb uiteraard geen vooroordelen over je,' zuchtte hij en wreef met zijn hand vermoeid over zijn gezicht. Hij twijfelde even, maar ging toen tegenover haar zitten en keek haar aan. 'Ik moet iedereen leren kennen, of zoiets, en vragen naar klachten en eventuele bijzonderheden. Zwangerschappen, allergieën, zwakke harten. Dus, ehm, wat is je leeftijd, beroep? Zijn er speciale dingen met je aan de hand? Heb je nog klachten van de ramp?'
Profiel bekijken
Jason

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   di jan 08, 2013 8:31 am

Diep zuchtend legde ze haar boek weg. 'Daniëlle, 26 jaar, werkloos want ik zit op een eiland, ik ben niet zwanger - heb geen allergieën en verder is er niets interessants te melden, Doc.' Meneer ging even mooi de betweter uithangen, nou hij ging zijn gang maar. Ze kon niet tegen mensen die de macht in handen namen. Niemand had recht op "die ene positie"
Profiel bekijken
Bradley

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   di jan 08, 2013 10:30 am

'Oké, oké,' zei hij bedachtzaam, proberend te bedenken waarom ze zo deed. Hij stond op en keek haar aan. Het was alsof ze niet alles vertelde, maar dat gevoel had hij ongeveer bij iedereen. Iedereen had ook geheimen op dit eiland. 'Nou, als er niets meer te melden is, ga ik denk ik maar. O trouwens Danielle, ik heet Bradley, geen doc of dokter.' Dat bijnaam gedoe moest eens afgelopen zijn.
Profiel bekijken
Jason

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   di jan 08, 2013 10:32 am

'Weet ik, doc.' Bijnamen waren veel interessanter dan gewone namen. 'Dus wij worden allemaal verplicht om jou dingen te vertellen, maar jij bent het grote geheim. Niemand lijkt hier iets van je te weten, afgezien dat je een arts bent en Bradley heet.' Haar wenkbrauw ging omhoog. 'Niet echt eerlijk, of denk jij daar anders over?'
Profiel bekijken
Bradley

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   di jan 08, 2013 7:58 pm

Hij haalde zijn schouders op. 'Nauwelijks mensen hebben me ooit gevraagd naar mijn leven. Iedereen noemt me Doc of gewoon De Dokter, lijken mijn echte naam niets eens te weten. Maar heel spannend is het niet. Ik ben cardiochirurg en woon met mijn twee honden. Ik heb hooikoorts en mijn blinde darm is er ooit uitgegaan. Dat was het.' Hij had niets speciaals of een geheim verleden. Misschien was hij wel gewoon Doc.
Profiel bekijken
Jason

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   di jan 08, 2013 10:18 pm

Daniëlle keek hem aan. 'Nee, dat was inderdaad niet erg interessant, doc.' merkte ze grijnzend op en begon te lachen. Het idee dat zij zijn koffer had was heerlijk en ze zou het dan ook zeker niet tegen hem gaan zeggen, pas als er iemand echt op sterven lag hadden ze misschien kans dat ze dat ding opgaf - maar enkel de spullen die hij nodig had en hij moest ze natuurlijk ruilen voor iets waar zij iets aan had.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Daniëlle's Hut   

Daniëlle's Hut
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LOST  :: Het Noordereiland :: Het Noordelijke deel :: De Hutten-
Ga naar: