LOST
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live together. Die alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het midden van het Strand

Ga naar beneden 
+7
Jason
Nina
Olivia
Jonathan
Robert
Clark
Admin
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 1:41 am

Olivia knikte en accepteerde die leugen maar als hij niet van plan was haar iets anders te vertellen. 'Oh, nee.' Ze hield haar handen op en giechelde. 'Ik zou deze tere handjes niet vies willen maken.' Liv boog een stuk naar voren en glimlachte geamuseerd. 'Straks komt er nog bloed in mijn haar!' Ze gaf hem een knipoog en leunde vervolgens naar achteren terwijl ze hem aanspoorde om te beginnen. 'Precies daar ja.' Met haar armen over elkaar geslagen keek ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 1:57 am

Killian keek haar met dezelfde geamuseerdheid aan en na haar nog een glimlach geschonken te hebben, begon hij met snijden. Hij zorgde ervoor dat de incisie niet recht was en slordig, zodat zijn ''amateurisme'' nog wat benadrukt werd. Al had ze hem natuurlijk allang door. Even keek hij over zijn schouder haar aan en ging weer verder. 'En nu dan?' vroeg hij, toen de opening klaar was, en keek haar afwachtend aan. Misschien ook wel uitdagend: hij wou weten hoeveel ze er vanaf wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:08 am

Olivia moest zich inhouden om het mes niet van Killian over te nemen. Het zag er niet uit en waarschijnlijk zouden ze zo vlees versnijden. Maar Olivia was niet van plan hem te corrigeren. Hij gaf niet alles prijs en dat deed zij ook niet. 'Ingewanden er uit. De blaas en longen kunnen weg. Bewaar hart, nieren, lever en longen.' Oke, ze kon het nu niet laten om haar kennis rond te strooien. Ze verlangde te veel naar een goed stuk vlees. Ze had nooit gedacht dat die jachtcursus ie ze had genomen om in de smaak te vallen bij één van haar slachtoffers ooit nog van pas zou komen. Hoewel, dat ze daardoor met een geweer overweg kon had haar al enkele malen gered van de ondergang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:12 am

Killian grinnikte en stroopte zijn mouwen ver tot boven zijn ellebogen op. 'Laat het smerige werk maar weer over aan mannen,' lachte hij en stopte zijn handen in de incisie, om zo de organen te voelen. Één voor één haalde Killian de organen eruit. Dit deed hij met wat knulligheid en vooral erg langzaam, maar na een tijdje was het werk klaar. 'Oké, en nu dan?' vroeg hij opnieuw en keek naar de bloederige organen die in het zand lagen. Zijn armen waren ook vies en bloederig en er begon een nare geur te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:18 am

Terwijl Killian bezig was, was Olivia opgestaan om enkele spullen te halen uit haar hut. Ze had een schot neergezet om het vlees uit de zon te houden. Ze gebruikte palmbladeren om het gesneden vlees uit het zand te houden en ze haalde een kleiner mes uit haar zak om de organen te bewerken. Ze zuchtte toen Killian nogmaals om haar advies vroeg. 'Jij gaat een vuur maken, ik maak het wel af.' Ze bond haar haar vast en knielde tegenover hem neer om het werk over te nemen. Ze kon het niet over haar hart krijgen om zoveel prachtig vlees weg te moeten gooien als hij zo graag de amateur wilde spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:20 am

Killian grinnikte in zichzelf, wierp nog een blik op het vlees en stond toen op. 'Ik ga mijn handen even wassen, zo terug,' meldde hij en liep naar de zee toe, om zijn armen schoon te maken en enkele bloederige vegen van zijn gezicht te halen. Daarna kwam hij weer terug en legde hij wat hout op de smeulende resten van het vorige vuur. 'Hoe komt het dat jij er zoveel over weet?' vroeg hij en begon ondertussen aan het aansteken van het vuurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:27 am

Olivia knikte naar Killian, maar ze had haar aandacht al gevestigd op het vlees. Aandachtig begon ze te zagen en te hakken door het stugge beest. Er zat een hoop vet aan. Eigenlijk zouden ze uit moeten zoeken waar het beest had geleefd, want het had genoeg te eten gehad. Toen Killian terug kwam, was ze al nat van het vlees. Het was geen simpel werk om wild te villen. 'Rijke papa die van jagen hield en geen zonen had. Daarom zeulde hij mij maar mee.' Al voor ze op het vliegtuig was gestapt had ze al besloten om de identiteit van Olivia Sandersen aan te nemen. Ze had zich goed voorbereid, dus ze was van plan het zo lang als het moest vol te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:35 am

Killian had inmiddels het vuur aangemaakt - misschien een beetje te snel - en ging naast haar zitten, om te kijken hoe ze het beest onder handen nam. Ze deed het best netjes en wist inderdaad wel wat ze aan het doen was. 'Oh, vandaar,' zei hij enkel. Hij staarde naar de zee en zuchtte. 'Wat vind jij van het laatste plan? Iedereen leren kennen? Ik vind het jammer dat er niet meer uit de vergadering is gekomen. We zouden eigenlijk concrete plannen moeten opstellen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 2:50 am

Olivia was blij dat hij niet verder vroeg, dat was ze iedere keer weer. Liegen voor een groep vreemden was moeilijker dan voor één man of vrouw. 'Het moet beginnen bij iedereen leren kennen, toch? Anders hebben we niets aan die mensen. Je moet weten op wie je kunt vertrouwen. Wie je er op uit kan sturen om water te gaan halen en aan wie je het vissen over kan laten en wie de beesten kan villen. Die informatie heb je nodig om concrete plannen te kunnen maken.' Ze keek op naar Killian. 'Wat voor plannen had je dan willen horen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 3:00 am

'Maar niemand zal dingen zeggen waardoor ze je niet kunnen vertrouwen. Olivia, door een lijstje te maken met namen, leeftijden en vaardigheden onderscheid je geen betrouwbare van onbetrouwbare mensen. Ik kan ook wel zeggen dat ik goed ben in everzwijnen villen, maar dat ben ik niet!' Hij merkte dat hij zichzelf veel te veel opwond en zuchtend haalde hij een hand door zijn haren. 'Het spijt me, ik- ik hoop gewoon dat er redding komt. Mijn zusje is nu alleen thuis, waarschijnlijk doodsbang omdat ze geen idee heeft waar ik ben, of ik überhaupt nog leef.' Het was deels waar en dat maakte het gemakkelijk om te liegen. 'Welke plannen ik had willen horen? Concrete plannen om nú meteen het voedsel en water te gaan verzamelen en eerlijk te gaan verdelen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 3:09 am

Olivia hield haar mes stil toen ze hoorde hoe Killian tekeer ging. Ze hief haar hoofd op en keek Killian onderzoekend aan. Er was voor Liv geen reden om zich op te winden, omdat ze geen nood had om naar 'huis' te kunnen. Ze mocht de mensen hier, maar er was niemand, noch zichzelf, die ze wilde helpen of beschermen. Ze had alleen zichzelf. Maar voor de anderen die familie thuis hadden of zelfs hier, dat was een heel ander verhaal. 'Hoe heet je zusje?' praatte ze over zijn laatste woorden heen. Concrete plannen kwamen er echt wel. Er waren er altijd een aantal die het initiatief namen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 3:19 am

Killian staarde voor zich uit en wou bijna Chloe zeggen, maar kon zichzelf op tijd herstellen. 'Lisa. Ze heet Lisa,' mompelde hij. Lisa was de naam van zijn moeder en het was de enige meisjesnaam waar hij op kon komen op dat moment. 'Onze ouders leven niet meer, vandaar dat we een tijd bij mijn opa en oma hebben gewoond. Die leven nu trouwens ook niet meer. Nu is ze dus alleen.' Hij wreef met zijn hand door het zand en keek haar toen aan. 'Heb jij nog mensen thuis die op je wachten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 12:14 pm

'Hoe kom je er bij om haar alleen te laten? Enigste familielid, lijkt me niet ideaal om van haar weg te zijn.' Olivia had haar mes weer in het vlees gezet en was druk bezig met de huid van het beest. 'Je kunt de lever trouwens al roosteren. Die is vers het lekkerst en het minst gevaarlijk.' Bij zijn vraag keek ze even met een trieste glimlach op. 'Nee.' Dat was het makkelijkste antwoord dat ze kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 29, 2013 10:43 pm

Killian moest lachen en schudde zijn hoofd. 'Mijn zusje is achttien jaar. Een vriend van mij had een bruiloft in Australie en we hebben een godganse ruzie gekregen. Ik wou dat ze meeging, maar zij kwam met argumenten van ''ik ben al achttien en ik kan best paar dagen voor mezelf zorgen'',' grinnikte Killian. 'En dat kan ze ook. Dus ik heb besloten zelf naar de bruiloft te gaan en haar niet mee te nemen. Wat nu een geschenk uit de hemel geweest blijkt te zijn,' mompelde hij fronsend en keek haar toen aan. Hij legde zijn hand vriendelijk op haar schouder en kneep er even zacht in. 'Ik zal met de lever aan de slag gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 5:49 am

'Alleen tienermeisjes kunnen daar zo koppig over zijn,' lachte Olivia geamuseerd. Haar blik ging echter over in medeleven toen Killian liet blijken hoe blij hij was dat zijn zusje niet op het vliegtuig had gezeten. 'Ik vraag me af wat erger is: dit lot met je familie moeten delen of je familie moeten missen.' Bedenkelijk keek ze naar het zwijn voor zich en streek ze met haar arm over haar klamme voorhoofd. Toen hij een hand op haar schouder legde, keek ze hem verrast aan en gunde ze hem een sympathieke glimlach. 'Hij moet goed doorbakken zijn,' gaf Liv hem nog als tip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 6:03 am

'Ja, ik hoop dat ze snel twintig is,' grapte Killian lachend en pakte de lever op, om het aan zijn mes te rijgen en boven het vuur te houden. Verbaasd keek hij haar aan en glimlachte toen. 'Dat bedenk ik me nu ook al dagenlang! En er is nog geen antwoord uit gekomen.' Hij stak zijn duim op bij haar tip en bleef de lever ronddraaien boven het vuur. Hij was verrast door haar sympathieke en aardige voorkomen: hij had haar eerder als stug en bot ingeschat, mede door haar mysterieuze aard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 6:41 am

Olivia grinnikte om zijn grap en sneed verder weg onder de huid. 'Ik denk ook niet dat er een antwoord op is.' Haar enkels begonnen haar te vervelen en voorzichtig ging ze anders zitten, zonder zichzelf te besmeuren onder het bloed. Terwijl ze even pauze nam keek ze toe hoe de lever boven het vuur kookte. De geur van het vlees en het vuur waren erg sterk en het gevoel van misselijkheid overrompelde haar. Ze hield haar adem in terwijl ze stug verder ging met het ontleden van het zwijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 6:46 am

Killian keek naar het stukje lever, maar de geur en het aanblik hadden niet hetzelfde effect op hem als op Olivia. Hij had enkele dagen geleden nog gegeten in zijn eigen dorp en omdat hij de jungle goed kende, kon hij gemakkelijk voedsel vinden. 'Nee, ik denk het inderdaad ook niet,' mompelde hij en na een tijdje haalde hij het stuk lever van het vuur af. Zorgvuldig legde hij het op een palmblad en pakte het zo in, zodat het goed bleef. Hij keek naar de mensen die op een afstandje naar ze stonden te kijken. 'Ik geloof dat iedereen het al ruikt,' grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 6:54 am

Olivia kon niet geloven dat nu ze eindelijk eens goed voedsel hadden, ze het niet kon verdragen. Het was pas anderhalve week geleden dat ze een flinke maaltijd had gehad, nam dat nu al zijn tol? Of misschien had ze eerder al wat fouts gegeten. Ze klemde haar kaken op elkaar en ging over op het malse achtereind van het beest. Ze keek op toen Killian opmerkte dat iedereen het al rook. Ze zag hoe er ogen op hen gericht waren en met een zelfbewuste grijns keek ze of ze Clark zag. Hij zou zich nog verbazen dat ze dit kon. Of Nina. 'Hoe gaan we het vlees verdelen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 7:04 am

Killiam grinnikte toen hij al die hongerige mensen zag staan en klopte zichzelf denkbeeldig op de borst. Op deze manier zouden de mensen een goed beeld van hem krijgen en hem dus vertrouwen. 'Daar vraag je me wat, Olivia, ik heb werkelijk geen idee. Misschien bakjes maken voor elk vijf personen en het op die manier verdelen? Dan moeten die 5 mensen het onderling maar uitzoeken.' Hij staarde naar de lever die een imposante grootte had, maar nooit verdeeld kon worden over al deze mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 7:35 am

'Ik denk dat er wel genoeg is om ieder een eigen bakje te geven. Maar niet iedereen kan hetzelfde stuk vlees krijgen. Er is maar weinig lever, veel vet-' Olivia keek naar het vlees waar ze met het mes in zat en zuchtte. 'Kunnen we dat niet aan iemand vragen om te beslissen? Daar doe ik echt niet aan.' Ze was plots geïrriteerd door zichzelf en sneed nors door. Het had geen nut als zij ging proberen om de leider uit te hangen of als zij ging beslissen over de anderen. Daar was ze niet de aangewezen persoon voor. Nu was ze niet alleen misselijk van dat vlees maar ook nog eens van zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 7:44 am

Killian haalde zijn schouders op en keek naar het beest. 'We kunnen vragen of Clark kan beslissen? Of Nina?' zei hij. In de tijd dat hij hier was, hadden de mensen zo ongeveer besloten dat die twee altijd genoemd werden als men het over een ''leider'' had. 'En dit zal waarschijnlijk niet niet vlekkeloos lopen, maar het is de eerste keer dat we eten gaan verdelen. Daar gaan we dan van leren,' zei hij met een geruststellende glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimema dec 30, 2013 8:08 am

'Clark of Nina. Wie het eerst komt, lijkt me prima. Laat hen het maar uitvechten.' Olivia had er nooit problemen mee gehad dat zij de leiding op zich hadden genomen, vooral niet omdat het er op leek dat beiden haar wel mochten. Dat was natuurlijk mooi meegenomen dat de leiders van het eiland erg gesteld waren op Olivia Sandersen. Maar het was natuurlijk ook geen slecht idee om vrienden te worden met de anderen. Zoals Killian. 'Wil je zien hoe je het beest verder moet villen? Misschien kun je het de volgende keer dan wel zelf,' grijnsde ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian

Killian


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 26-12-13

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimewo jan 01, 2014 9:04 am

Killian knikte en wreef met zijn hand over zijn kaak. Persoonlijk had hij types zoals Clark of Nina nooit als leider gekozen, maar hij was er dan ook nog niet geweest toen die heisa om leiderschap was begonnen. Met een veelbetekenende glimlach keek hij Olivia aan en knielde hij naast haar. 'Ja, dan hoef jij je handen niet meer vuil te maken,' zei hij met een knipoog en wachtte haar instructies en uitleg af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 04-01-13
Leeftijd : 35

Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitimewo jan 01, 2014 9:38 am

Lachend keek Olivia toe hoe Killian naast haar kwam zitten. 'Inderdaad, dan hoef ik mijn nagels niet meer in gevaar te brengen. Stel je voor.' Ze trok een walgend gezicht, maar wees hem toen serieus op het vlees. 'De huid is er nu af, dus komt het neer op het snijden van de stukken vlees.' Ze wees hem enkele delen aan zoals het haasje, de sucade, het ribstuk. Verder liet ze hem nog zien hoe hij gemakkelijk pezen en vet weg kon snijden. 'Maar gooi het vet nooit weg. Zeker nu niet. We kunnen wel wat extra vet gebruiken.' Ze glimlachte naar Killian. 'Dus jij hebt leren villen van je oom, zei je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het midden van het Strand  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het midden van het Strand    Het midden van het Strand  - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het midden van het Strand
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het midden van het Strand
» Het rechterdeel van het Strand
» Het linkerdeel van het Strand
» Het rechterdeel van het Strand
» Het linkerdeel van het Strand

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LOST  :: Het Noordereiland :: Het Noordelijke deel :: Het Strand-
Ga naar: